Zakupy
Koszty wysyłki są obliczane na podstawie adresu dostawy.
Szukaj produktów, wpisując nazwę produktu lub słowo kluczowe do paska wyszukiwania na górze każdej strony. Postaraj się wpisać ogólny opis. Im więcej słów kluczowych użyjesz, tym mniej produktów pojawi się na stronie z wynikami. Kiedy znajdziesz interesujący Cię produkt, po prostu kliknij na jego nazwę lub zdjęcie, aby uzyskać więcej szczegółów.
Staramy się wysyłać wszystkie zamówienia w 24h, a w razie opóźnień zawsze informujemy o tym klientów. Jeżeli twoje zamówienie jest bardzo priorytetowe napisz do nas na pomoc@leque.pl, a zobaczymy co da się zrobić. 🙂
Oczywiście, każdy klient po nadaniu paczki otrzymuje maila z nr śledzenia paczki.
Informacje
Napisz do nas na współpraca@leque.pl dołączając swoje sociale, a odezwiemy się do Ciebie.
Wszystkie oferty oraz zapytania dotyczące dystrybucji prosimy kierować na sprzedaz@leque.pl.
Paczki pakujemy w ozdobne, wysokiej jakości opakowania z pianką w środku.
Zwroty i Reklamacje
Na zwrot nieużywanego I zapakowanego produktu masz 14 dni kalendarzowych.
Na samym dole strony znajdziesz zakładkę “szybkie zwroty”, po wejściu na stronę musisz wpisać nazwę sklepu “Leque”, wypełnić formularz zwrotu, umieścić kod zwrotu na paczce w widocznym miejscu oraz umieścić paczkę w paczkomacie/punkcie odbioru.
Standardowa gwarancja na nasze produkty trwa 2 lata, jednak chcemy dawać klientom
pełną satysfakcję więc zwykle skłaniamy się ku nieprzerwanej gwarancji.
Jeżeli zamówiłeś/aś produkt I chcesz mienić jego wariant, napisz do nas, odeślij paczkę w takim stanie jakim otrzymałeś, a my wymienimy go na inny.